سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 مبتکر گراشی موتور خود را گاز سوز کرد!!!!
یک پکنیک برای یک ماه

مبتکر گراشی موتور شخصی خود را گاز سوز کرد، اینو من از دوستان شنیدم و سوال پرسیدم کیه که چنین کار جالبی رو انجام داده؟ جواب دادن یکی به نام یعقوب شمسی توخیابان تمیز(گراش) اینو شنیدم و رفتم سراغش به اونجا که رسیدم موتور رو دیدم که یه پکنیک بهش وصله از آقا پرسیدم دلیلش چیه که این کار رو کردی اونم بهم جواب داد این وضعی که برای موتور های اینچنینی ما پیش آوردن کار رو برای ما مشکل کرد برای همین به این فکر افتادم که موتور خودم رو گاز سوز کنم و این کار رو هم کردم. خوب از اینکه موتور خودت رو گاز سوز کردی راضی هستی؟ آره چون یه پکنیک که پر می کنم برای یک ماه موتورم خوبه. و اینچنین بود که گزارش روگرفتم و یه عکس هم انداختم و اومدم اون رو توی سایت گذاشتم امیدوارم که راضی باشید، لطفا نظر یادتون نره!
قابل توجه اونهایی که موتورشون کارت سوخت نداره و دنبال یه راهچاره هستن.

برگرفته شده از سایت www.gerashnews.com. گزارشگر : جعفر یوسفی


| نوشته شده توسط مردی از برزخ در یکشنبه 86/5/28 و ساعت 12:28 عصر | نظرات دیگران()

 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مبتکر گراشی موتور خود را گاز سوز کرد!!!!
سلام
توضیحی در مورد گراش!!!
 
بالا